EXPERIENȚA CU SERVICIUL DE CALL-CENTER, ÎN MOMENTUL PROGRAMĂRII
1. Cât de repede ți-a fost preluat apelul telefonic de către un operator
2. Cât de clar ți-au fost comunicate informațiile legate de programare, servicii sau disponibilitate?
3. Cum apreciezi empatia și disponibilitatea operatorului de a răspunde solicitărilor tale speciale
VIZITA MEDICALĂ ÎN CADRUL CLINICII DONNA MEDICAL CENTER
4. Cum ai fost întâmpinat și tratat de personalul de la recepție?
5. Cât timp ai așteptat de la ora programării până la intrarea în cabinet?
6. Cum ai perceput atmosfera generală din clinică în timpul vizitei (curățenie, liniște, organizare)?
INTERACȚIUNEA CU MEDICUL SAU ASISTENTUL MEDICAL
7. Cum evaluezi profesionalismul și pregătirea medicală a specialistului cu care ai interacționat?
8. Cât de clară a fost comunicarea privind diagnosticul, investigațiile și recomandările medicale?
9. Cât de empatic(a fost medicul / asistentul în timpul consultației sau procedurii?
RECOMANDARE GENERALĂ
Cât de probabil este să recomanzi Donna Medical Center unui prieten sau unei persoane dragi?
Vrei să ne lași câteva detalii pentru a putea înțelege mai bine contextul feedback-ului tău? (opțional)
Prenume
Data Vizitei
Clinica / locația
Numele medicului (opțional)
Ce am putea îmbunătăți pentru o experiență mai bună data viitoare?
Ce am putea îmbunătăți pentru o experiență mai bună data viitoare?
✍️ Dacă vrei să fii contactată pentru lămuriri sau follow-up, lasă-ne un număr de telefon sau e-mail (opțional)
✍️ Dacă vrei să fii contactată pentru lămuriri sau follow-up, lasă-ne un număr de telefon sau e-mail (opțional)