La Donna Medical Center, știm cât de important este să primești rezultatele medicale în timp util și într-un mod cât mai simplu. Până la implementarea platformei online, punem la dispoziție o modalitate sigură de accesare a rezultatelor: prin e-mail, sau alternativ, prin contact telefonic direct cu call-center-ul nostru.
Termenele standard pot varia în funcție de tipul analizei efectuate. Mai jos regăsești o listă orientativă cu intervalele de procesare pentru fiecare categorie de analiză (zile lucrătoare):
Biochimie: 1–2 zile
Hematologie: 1–5 zile
Imunologie: 1–8 zile
Microbiologie: 3–5 zile
Biologie moleculară: 2–10 zile
Test PAP, HPV, CINtec® PLUS: 10 zile
Puncții: 5–7 zile
De îndată ce echipa noastră primește rezultatele analizelor de laborator, acestea îți vor fi trimise automat pe adresa de e-mail înregistrată în sistem, în cel mult 4–6 ore – simplu, rapid și fără niciun demers suplimentar din partea ta.
Dacă, prin excepție, a trecut deja numărul de zile lucrătoare estimat pentru prelucrarea analizelor tale (conform intervalelor menționate mai sus) sau dacă dorești clarificări privind termenul de eliberare a rezultatelor, te rugăm să:
Este important să știi că, în cazul în care este necesară verificarea primirii rezultatelor tale de la laborator, operatorii noștri din call-center vor colabora intern cu echipa de asistenți medicali pentru a clarifica situația. De aceea, cea mai eficientă soluție rămâne să urmezi opțiunea 1 descrisă mai sus.
Indiferent de modalitatea de comunicare aleasă, echipa noastră îți va fi alături cu toate informațiile de care ai nevoie.
Termenul standard de eliberare rezultate RMN sau CT este de 5 zile lucrătoare.
În cazul RMN-ului mamar, termenul standard este de 10 zile lucrătoare.
Dacă, totuși, termenul de eliberare a fost depășit, sau dacă pur și simplu dorești clarificări asupra termenului primire a rezultatului, te rugăm să:
Este important să știi că, în cazul în care este necesară verificarea statusului rezultatului tău RMN/CT, operatorii noștri din call-center vor comunica intern cu echipa de asistenți medicali pentru a clarifica situația. De aceea, cea mai rapidă și eficientă soluție rămâne să urmezi opțiunea 1 menționată mai sus.
Indiferent de modalitatea de comunicare aleasă, echipa noastră îți va fi alături cu toate informațiile de care ai nevoie.
Siguranța datelor tale este prioritară
Respectăm cu strictețe normele privind confidențialitatea datelor medicale. Din acest motiv, nu trimitem rezultate prin canale nesecurizate și nu le comunicăm telefonic.
Da. Te rugăm să suni înainte pentru a verifica dacă este disponibil.
În unele cazuri, da – printr-o adresă securizată și doar cu consimțământul tău verbal sau scris. Vom valida împreună aceste detalii la telefon.
Nu ezita să ne contactezi la 021.9732 – echipa noastră este aici să te ajute pas cu pas.